Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

~ "Liebster Blog" Award, my first award ~

Το πρώτο βραβείο για το blog μου λοιπόν και αυτό χάρη στην Ελευθερία από το Diary of a beauty addict. Ελευθερία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!


Οι ερωτήσεις του βραβείου είναι οι εξής :

1. Το αγαπημένο μου φαγητό...είναι ο μουσακάς!
2. Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους...η μιζέρια και η υποκρισία!
3. Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα...να μου φτιάχνουν τη διάθεση!
4. Με ηρεμεί...η θάλασσα και η μουσική! 
5. Αγαπώ πολύ...την αδερφή μου <3 
6. Με νευριάζει...η αναισθησία! 
7. Δε θα αποχωριζόμουν ποτέ (αντικείμενο)...το iPad μου. 
8. Όταν ήμουν μικρή χάζευα συστηματικά αφίσες του...Σάκη Ρουβά (και ποιά δεν το έκανε?!)

Τα blogs που βραβεύω :

Welcome Beauty With Effie
..Beauty Diary..
Smudge It, Blend It, Rock It!
Just another vintage holic - The beauty edition
for queens by mary
Toothfairy's beauty tales

Οι κανόνες του βραβείου, τους οποίους τήρησα και εγώ ήταν οι εξής :
  • Αναφέρεις αυτόν που σου χάρισε το βραβείο και τον ευχαριστείς
  • Απαντάς στις ερωτήσεις που θα σου δοθούν
  • Βραβεύεις άλλα blogs
  • Ακολουθείς τα blogs που βράβευσες

11 σχόλια:

  1. Έιιιι.. ευχαριστώ πολύ για το βραβείο :D έτυχε να με έχουν ήδη βραβεύσει αλλά θα το επεξεργαστώ και θα συμπεριλάβω και σένα στη βράβευσή μου :) πολύ όμορφες απαντήσεις <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πάρα πάρα πάρα πολύ γλυκιά μου!
    Σημαίνει πολλά για μένα ειλικρινά!!

    Θα ετοιμάσω κι εγώ το δικό μου πολύ σύντομα..
    Και πάλι σε ευχαριστώ κούκλα μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια!
    Όμορφες οι απαντήσεις σου! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι :)
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες..Με έχουν ήδη βραβεύσει, όμως θα συμπεριλάβω το όνομά σου στο post, όπως προανέφερε η αγαπητή Έφη :D

    Alexandra by http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστω πολυ για το βραβείο ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίες απαντήσεις κουκλίτσα και σου εύχομαι να πάρεις πολλά βραβειάκια ακόμη, σ'ευχαριστώ πολύ που το έδωσες και σε μένα.
    Φιλάκια πολλά!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Μαρία μου!
      Περιμένω τις απαντήσεις σου! :)
      Φιλια

      Διαγραφή
  7. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το tag! Θα το κάνω κάποια στιγμή! Πολύ ωραίες απαντήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή