Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

~ Summertime sadness? No way! ~

Επιτέλους διακοπές! Ανέμελες στιγμές, διασκέδαση, όμορφα τοπία, παραλίες, βουτιές, ήλιος. Όλα τόσα όμορφα! Κι όμως το τελευταίο μπορεί να έχει άσχημες και επικίνδυνες επιπτώσεις για το δέρμα μας. Ο ήλιος αν και μας προσφέρει την βιταμίνη D που είναι πολύ σημαντική για τον οργανισμό μας, μπορεί να προκαλέσει και πολύ σοβάρες ασθένειες. Οπότε το λιγότερο που έχουμε να κάνουμε είναι να προστατευόμαστε με κάποιο αντιηλιακό σε πρόσωπο και σωμα και να μην καθόμαστε με τις ώρες στον ήλιο. Με αφορμή λοιπόν τις διακοπές μου θα σας δείξω τι χρησιμοποιώ εγώ στην παραλία.


Το αντιηλιακό που χρησιμοποιώ για το σώμα είναι από τη Garnier, το Ambre Solaire με δείκτη προστασίας 30. Στα πρώτα μπάνια μου χρησιμοποιώ συνήθως αντιηλιακό με δείκτη προστασίας 50 γιατί εχω αρκετά λευκή επιδερμίδα. Τώρα όμως που έχω κάνει κάμποσα μπανάκια έχω αγοράσει αυτό. Μυρίζει πολύ όμορφα και απλώνεται και απορροφάται εξίσου εύκολα. 
Για το πρόσωπο χρησιμοποιώ από την Roc το Soleil Protection με δείκτη 50+. Είναι ένα αρκετά καλό αντιηλιακό με πολύ υψηλό δείκτη προστασίας, καθώς το πρόσωπο είναι ευαίσθητη περιοχή και χρειάζεται πολύ καλή προστασία. Το μόνο αρνητικό του είναι οτι είναι λίγο λιπαρό και πιθανόν να μην κάνει για πολύ λιπαρές επιδερμιδες. Εμένα όμως δεν με ενοχλεί και το έχω ευχαριστηθεί αρκετά.
Όταν κάνω ηλιοθεραπεία χρησιμοποιώ το λάδι Sunsations της Carroten, που είναι ειδικό για μαύρισμα και το συγκεκριμένο δεν εχει καθόλου δείκτη προστασίας, γι αυτό το λόγο το βάζω πάνω από το αντιηλιακό μου.
Και τέλος μετά την θάλασσα και αφού κάνω ένα ντουζ χρησιμοποιώ της Garnier, φροντίδα μετά τον ήλιο για να ενυδατώσω την επιδερμιδα μου. 
Φυσικά δεν ξεχνάω ποτέ τα γυαλιά ηλιου μου και το καπέλο μου! 

Αυτά από μένα κορίτσια.
Εύχομαι να περνάτε όλες καλά και να απολαμβάνετε τις μέρες του καλοκαιριού!
Φιλια

8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο post και η φωτό καταπληκτική :))
    Καλές βουτιές σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο και ενημερωτικό post :D
    Να περνάς καλά..

    Alexandra by http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλές βουτιες κορίτσι,enjoy the sun και πολυ μου αρέσουν τα Garnier αντιηλιακά!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίο post!
    Καλά να περάσεις στις διακοπές σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή