Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

~ Tag : 10 Things About Me ~

Η γλυκιά  Έφη από το Welcome Beauty With Effie με έκανε tag στο 10 Things About Me. Ευκαιρία να με μάθετε και λίγο καλύτερα!


1. Φοβάμαι απίστευτα τα σκυλιά, σε σημείο να αλλάζω δρόμο όποτε συναντάω κάποιο.

2. Λατρεύω τις σοκολάτες κυρίως τις lacta και νομίζω πως το μεγάλο κομμάτι εχει πιο ωραία γεύση από την υπόλοιπη σοκολάτα (!)

3. Δε θέλω κανένας να πειράζει τα πράγματα μου ή να τα αλλάζει θέση.

4. Είμαι 21 χρονών και μου αρέσει ακόμα να πηγαίνω διακοπές με την οικογένεια μου.

5. Οι κολλητές μου ήταν οι πρώτες φίλες που είχα στην πρώτη δημοτικού.

6. Δεν μου αρέσουν οι αλλαγές στη ζωή μου παρόλα αυτά βαριέμαι εύκολα!

7. Αγαπώ οτιδήποτε εχει σχέση με καλλυντικά,ρούχα,μαλλιά και μπορώ να περάσω ώρες χαζεύοντας beauty blogs.

8. Εχω μια αδερφή κατα 3,5 χρόνια μεγαλύτερη και παρόλα αυτά πολλοί νομίζουν οτι είμαστε δίδυμες (?)

9. Μου αρέσει πάρα πολύ να βλέπω θρίλερ αν και φοβάμαι!

10. Πέρυσι έγινα για πρώτη φορά νονά!

Κάνω tag τα παρακάτω blogs, όποια θέλει όμως ας το κάνει!

Diary of a beauty addict
T the beauty queen
Beauty and the Food beast
Colorful Blast

Φιλιά 

16 σχόλια:

  1. Εγώ δεν φοβάμαι όλα τα σκυλιά..μόνο τα μεγάλα..και αυτό επειδή νομίζω πως θα μου ορμήξουν τόσο μικροκαμωμένη που είμαι.!
    Α..και λατρεύω το μεγάλο κομμάτι της Lacta :D

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπώ τα σκυλάκια σε οποιοδήποτε μέγεθος κορίτσια :Ρ χαχα.. στα 6 και 7 συμφωνώ απίστευτα πολύ ;) πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου πάντως!!!! κάθε κοπέλα με αυτές τις 10 απαντήσεις πιστεύω ότι δίνει μια πολυ΄σημαντική πτυχή του χαρακτήρα της :) :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ! :)
      Ναι έχεις δίκιο, απο τα πιο ωραία tag για να γνωριστούμε όλες λιγο καλύτερα!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. se euxaristw para poli gia to tag!!i alitheia einai oti dn iksera ti simainei auto alla tr ktlba...th prospathisw sintoma n kanw ena tetoio post...!!pantws nmz oti oi perissoteres ginaikes dn mporoume n mas prz ta pragmata egw trelenomai otan to kanei auto i mama mou...!!!k m treleni akomi perissotero otan tis to lew k paei k to ksanalazei thesi..!!! :P :P
    aa k ithela nas pw pws kanw ena diagwnismo m xeiropoihta sapounakia k ladakia p ftiaxnei mia fili m an thelete parte meros!! :)

    xoxo stefania :)
    http://colorfulblast.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/pages/Colorfulblast/426217220765719

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ, οι περισσότερες γυναίκες δε θέλουν να τους πειράζουν τα πράγματα!
      Περιμένω τις δικές σου απαντήσεις! :)
      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Και εγώ φοβάμαι τα σκυλιά...να φανταστείς ότι στο σπίτι έχουμε ένα τεράστιο όπου όλους τους γνωρίζει εκτός από μένα και όταν δεν το έχουμε δεμένο πάντα θα υπάρχει κάποιος για να το κρατήσει και να καταφέρω να μπω μέσα στο σπίτι...επικίνδυνες αποστολές!!...χαχαχα
    Σε ευχαριστώ πολύ για το tag θα το κάνω σύντομα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μη φοβάστε τα σκυλιά, να φοβάστε τους ανθρώπους... Συζώ με σκύλο 5 χρόνια τώρα. Και πλέον δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτόν.Και δε μιλάω για αγάπες και αγκαλιές στον καναπέ.Μιλάμε για διαμόρφωση χαρακτήρα και του δικού μου και του σκύλου και του άντρα μου, καθότι με την συνεχή εκπαίδευσή του ''εκπαιδεύτηκα'' κι εγώ στην υπομονή και την πειθαρχία, τι πάει να πει δούναι και λαβείν. Μακάρι όλοι να ζούσαμε με σκυλιά γιατί ο κόσμος μας θα ταν πολύ διαφορετικός...

    Τώρα όσον αφορά στη φοβία, είναι κάτι που αντιμετωπίζεται πανεύκολα.Ξεπερνάς το φόβο ζώντας τον ίδιο φόβο, αν καταλαβαίνεις..Πήγαινε σε μία φίλη σου με σκύλο, παίξε μαζί του και εξοικειώσου μαζί του, και πίστεψέ με, θα το ξεπεράσεις δίχως να το καταλάβεις...Δεν υπάρχει σκύλος που θέλει να κάνει κακό σε άνθρωπο.Την επόμενη φορά που θα δεις στο δρόμο ένα σκύλο, απλά πέρνα από δίπλα του και θα δεις ότι δε θα σε πειράξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι δίκιο έχεις! Κάποια στιγμή πρέπει να ξεπεράσω την φοβία μου!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  6. poli endiaferon post! einai poli wraio pou se gnwrisame kalitera1!!
    distixws kai egw fobamai ta skilia kai opws leei kai apo panw prepei na to kseperasoume ayto!
    filakiaaa

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όχι μωρέ τα σκυλάκια... είναι τόσο γλυκά!

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίο το tag σου, μας βοηθάς να σε γνωρίσουμε καλύτερα :)
    Αυτό με τα σκυλιά το έχω κι εγώ, αν και είχα στο παρελθόν δύο σκυλάκια... Θεωρώ πως για να μη φοβάμαι ένα σκυλί θα πρέπει να το έχω από τη στιγμή που θα γεννηθεί, ώστε να με μάθει & να το μάθω κι εγώ καλύτερα (μεγάλη παραξενιά αυτή:Ρ).
    Και επίσης, συμφωνώ με αυτό που έγραψες για τη σοκολάτα!Κι εγώ το έχω, αλλά δεν ξέρω γιατί χιχιχι
    Τα φιλιά μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή