Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

~ Haul Time ~

Εκπτώσεις έχουμε, γυναίκες είμαστε δε θέλει και πολύ!! Πριν κανά δυο εβδομάδες πήγα μια βόλτα στα μαγαζιά και πήρα κάποια πραγματάκια και είπα να τα μοιραστώ μαζί σας. 

Ας ξεκινήσω με τα ρούχα!




Και τώρα ας πάμε σε κάτι πιο ενδιαφέρον...καλλυντικά!

Το πρώτο αριστερά είναι το καινούριο Ideal Soft, λαδάκι καθαρισμού από την L'oreal. Το έχω χρησιμοποιήσει μόνο δυο φορές και δεν μπορώ να έχω ολοκληρωμένη άποψη, θα κάνω σίγουρα όμως κάποιο review. Γενικά μου φαίνεται αρκετά καλό προϊόν και το πιο σημαντικό είναι οτι αφαιρεί απίστευτα εύκολα την αδιάβροχη μάσκαρα.
Το δεύτερο είναι ένα λαδάκι για το σώμα, Ultimate Beauty Oil από τη Garnier. Μου αρέσει πάρα πολύ και το χρησιμοποιώ συνέχεια. Ενυδατώνει σε βάθος την επιδερμίδα χωρίς να αφήνει αυτή την λιπαρότητα που αφήνουν άλλα λαδάκια τέτοιου τύπου. 


 Έχει γίνει το αγαπημένο μου βερνίκι νυχιών. Είναι από την Erre Due, Last Minute 402 Banana Split. Ένα τέλειο κίτρινο "μπανανί" χρώμα, όπως λέει και το όνομά του. Με δυο στρώσεις έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα στο χρώμα. Έχει αρκετά καλή διάρκεια περίπου 4-5 μέρες και απλά το αγαπώ! 



Στα κραγιόν της Mac έχω μια αδυναμία αλλά και ποια δεν έχει?! Το συγκεκριμένο είναι το Up The Amp και είναι amplified. Ένα τέλειο έντονο μωβ χρώμα με αρκετά καλή απόδοση και διάρκεια. Από τότε που το πήρα δεν έχω σταματήσει να το φοράω.











Αυτές ήταν οι αγορές μου κορίτσια.
Ελπίζω να σας άρεσαν!
Θα χαρώ να διαβάσω σχόλια σας!
Φιλιά

29 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα πραγματάκια, με γεια σου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχουμε τα ίδια παπούτσια! Τα πήρα μόλις πριν μια βδομάδα! Επίσης, μου άρεσε πάρα πολύ αυτή η απόχρωση! Εγω χρησιμοποιώ πιο έντονο κίτρινο, αλλά αυτο μου φαίνεται πιο όμορφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πολυ ωραια! Με γεια σου! :)
      Και εγω πριν απο αυτο είχα ένα πιο έντονο κίτρινο αλλα καλύτερα μου αρέσει αυτή η απόχρωση!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. ΥΠΕΡΟΧΟ τσαντάκι, μανό και κραγιόν.! :D

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια όλα!! :D
    Να τα χαρείς όλα σου εύχομαι κοπέλα μου.

    Το 2ο μπλουζάκι μου άρεσε πάααααρα πολύ όμως!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο ποστ. Αλλά ως Mac μουρλοjunkie θα σταθώ στο κραγιόν.Μα δεν είναι σαν κόσμημα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρεύω το κραγιόν και το μανό! Τέλειες επιλογές! Με γεια όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το κραγιον το λατρεψα! υπεροχο! και τα ρούχα όμως εξαιρετικες επιλογες! Με γειά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με γεια σου! Καλά το jacket είναι απίθανο! Όπως επίσης και το κραγιόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ! :)
      Και να φανταστείς ήταν τελευταίο κομμάτι!

      Διαγραφή
  9. μπανανι χρωματακι!!! θα το κοιταξω σιγουρα κουκλα!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το μπανανι ακούγεται απλά τέλειο.......
    kisses
    Mary
    fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. είμαι η 200ή σου follower :D
    πολύ ωραίο ποστ ! και στην 1η σειρά το 2ο μπλουζάκι ειναι τελειο ;) και το κραγιόν της mac μου αρέσει πολύυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εγώ να ξαναπώ τι έχω βάλει στο μάτι? μα φυσικά αυτό το λάδι της garnieeeeer :D πολύ όμορφη παρουσίαση όπως πάντα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα :p δοκίμασέ το και θα ξετρελαθεις!
      Σε ευχαριστω πολύ!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  13. Megeiaaaaaaa!!
    To kragion einai teleioooo!Apo persu thelw na to agorasw..mallon irthe i wra! :D :D
    kai ta nike omws theika!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ!
      Κι εγώ το κοιτούσα καιρό αλλά δεν άντεξα και το πήρα! :)

      Διαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή